2010. május 12., szerda

pillanatok a munka hevében

Tegnap a következő levélváltás történt bent a munkahelyen:


Én írtam:


Mancinak sikerült megfogni a munka végét... Aztán az biztos magával rántotta azért tűnt el.


A válasz rá:


de hülye vagy!!!!!!!!!!!!! :o)))))))))))))))))))))


Mai levélváltásunk, miután reggel esett az eső, és amikor beértem és megpillantottam a velem majdnem szemben ülő Manci haját, és meglepődöttségemnek hangot is adva megkérdeztem "hát te?", kicsit csodálkozva, hogy miket kérdezek, elmondta, hogy elázott. A következő levelet sikerült leírnom:


Nézted már a Manci haját? Szerinted mikor jelenti be, hogy úgy meg van fázva, amiatt, hogy így elázott? Egyébként miért nincs esernyője? Nem panaszkodott, hogy a cipője is teljesen beázott?


Válasz:


ez nem mondod, hogy szakad az eső és nem hozott ernyőt???
tényleg elmentek otthonról!!!!!!!!!!!!!! :o)))))))))))

hál'Istennek nem szólt egy szót sem, amikor bejött....nem volt közönsége!!!! :oPPP


Válaszom:


Nekem egyből feltűnt, mert úgy néz ki, mint egy ázott veréb, meg is kérdeztem, hogy hát te? Mint aki hajat mosott, de nem szárította meg:)


Válasz:


én ha lehet, inkább rá sem nézek, mert akkor egyből elkezdi a tragikomédiát...
és ahhoz általában nincs türelmem...


Múlthét pénteken egyébként bejött reggel begyulladt szemmel dolgozni, amitől én fizikailag is rosszul lettem, és körbejárta az egész emeletet végigfogdosva mindent, és végigmutogatva a szemét mindenkinek, aminek hatására az egész osztály kifeküdt és többen meg is mondták neki, hogy mi a frásznak jött be ilyen szemmel. A körbejárásnak két indoka volt, a hivatalos, hogy meg kellett még csinálnia a munkáját, a nemhivatalos pedig az, hogy nem akart szabit kivenni, és így legalább mindenki sajnálhatta, és mindenkinek elmondhatta, hogy milyen hirtelen begyulladt a szeme. A folyosó másik végén ülők utána hívták a takarítónőt, hogy fertőtlenítsen körbe, mi meg azon poénkodtunk, hogy hétfőre mindegyikünk szeme be fog gyulladni, és az egész osztály otthon fog ülni munka helyett, csak hősnőnk lesz bent, miközben mindenkinek viszketett és könnyezett a szeme kínjában.


Egyébként persze csak irigyek vagyunk Mancira, hiszen a főnökünk szerint ő a tökéletes munkaerő, hiszen bejön nemdolgozik nyal kettőt, nem dolgozik, megkéri a főnök, hogy nézzen meg egy anyagot, mire továbbra is nem dolgozik, majd valamit csinál, aztán tovább bambul, aztán hangos dicséretet kap a főnöktől, hogy milyen ügyes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése