2010. május 26., szerda

Share the moment

Végig néztem az első elődöntőt, és meglepődve tapasztaltam, hogy valahogy nem volt olyan nagyon látványos előadás, mint az előző években, sokkal visszafogottabb volt a színpadkép, és szerintem most a dalok nagyobb hangsúlyt kaptak, persze lehet ennek az az oka, hogy ez még csak elődöntő. Ettől függetlenül azért a dalok közti átvezetések elég látványosak voltak. Szerintem idén többen énekeltek a saját nyelvükön, mint az előző években.


Akik nekem tetszettek, és drukkoltam nekik, hogy tovább jussanak a következők voltak: Moldova, Szlovákia, Finnország, Belgium, Albánia, Belorusszia és Izland. Közülük is a két kedvencem: Albánia és Moldova.


Akik tovább jutottak: Moldova, Belgium, Albánia, Belorusszia és Izland, valamint rajtuk kívül még Oroszország, Szerbia, Bosznia és Hercegovina, Portugália és Görögország.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése