2010. május 27., csütörtök

Eladó a menyasszony

Nem is olyan sokára esküvő lesz nálunk, és családunk immár hivatalosan is bővül egy taggal. Én leszek ezen jeles eseményen az egyik tanú. Volt már valaki esküvői tanú? Ha igen mesélje már el, hogy mit kell csinálnom, és tanítsa már meg nekem, mert én nem vagyok képben. Azt már tudom, hogy én is a szekéren fogok ülni az ifjú párral és végig parádézhatom a várost, ahol már tudom, hogy pár ismerős ki fog állni, hogy mulathasson és jól megnézze magának a menetet, de aztán, hogy az anyakönyv vezetőnél és a templomba mikor ki megy előre, marad hátra, vagy bármikor is meg kell-e szólaljak, na arról fogalmam sincs. Egyszer már valaki elhadarta, hogy mikor mi van, mi a szokás erre, csak én azt már teljesen jól el is felejtettem. Egyébként jól kéne majd mindent csinálni, mert ha valamit elbaltázok és még véletlenül elterelem a figyelmet az ifjú párról, akkor aztán pusztul a világ.


Az esküvő néhány paramétere: ugyanannyi vendég mindkét részről, eggyel sem lehet több semelyik oldalt, ha netán nincs annyi közeli rokon, mert csak az vehet részt az esküvőn, akkor gyorsan szülni kell egyet kettőt még!!! A vendégek a vacsora után húznak haza, aki mégsem annak nem szabad ezt elárulnia, mert hogy jön az ki, hogy az egyik család vendégi tovább maradnak, mint a másikéi?! Csak olyan családtag jöhet, aki már legalább fél éve a családban van, mert ha annál újabb tag, akkor eltereli a figyelmet az ünnepeltekről!! Szóval vigyázzállás és menetelés indulhat!


Menyasszonyunk már első perctől szívünkbe lopta magát, tulajdonképpen a vőlegényen kívül a mi oldalunkon nem találni olyan embert aki jó véleménnyel volna róla. Méreteit tekintve nagyon vidám teremtés kéne legyen, de nem az, és minden tettével érezteti véleményét. Például én mint sógor nem jártam az előző albérletükben, pedig mindenki dicsérte aki látta (szóval vagy 3 ember is), hogy milyen szép, mert amikor éppen arra jártam akkor őnagysága éppen duzzogott és nem volt szabad bemennem, így tesómat az ajtó előtt vártam meg. Találkozni vele több, mint egy hónapja nem találkoztam, előtte is csak azért, mert jártak ki kiválasztani az esküvő helyét próbaebédekre. Én nem tudok róla, hogy rám meg lenne sértődve, és amiatt kerülne, habár én már joggal lehetnék rá megsértődve, mert most is, amikor bent jártunk feléjük, akkor is csak tesóm jött el találkozni velünk, habár pont édesanyám szülinapja volt. A menye nem köszöntötte fel egyáltalán, mert rá meg van sértődve éppen aktuálisan, de azért én vehettem neki is sütit hogy le ne fogyjon véletlenül és elküldhettem neki, mert a rendelést tesómnak leadta, hogy mit kér.


Ki tudja egyébként milyen húzásairól nem tudok még, mert el se merik nekem mondani, mert még a végén ellátogatok hozzájuk és lecseszem mert mivel a telefonszámát nem tudom így csak személyesen tudnám, mert telefonom öcsémen keresztül már mondtam meg a véleményem nekik arról amit csináltak lehet akkor most emiatt rám is meg van sértődve és nem áll velem szóba.


Szóval eladó a menyasszony, csere is érdekel, ha az illető családcentrikus, és nincs ellenére az olaszos hangulat, amikor nagy családi banzáj van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése