2010. május 15., szombat

Kísérletbe kezdtem

Ami azt illeti nem olyan igazi kísérletbe, csak nekem kísérlet, ugyanis már egy ideje látom, hogy van patikákban olyan fejbőr és haj vizsgálat, amire be lehet jelentkezni. Hát most végre eljutottam odáig, hogy bejelentkeztem és el is mentem, és meg is néztek, és kaptam spéci sampont, ápolót és még valami kapszulát is, amitől majd jól helyreáll a fejbőröm egyensúlya, mert mivel kopaszodom, így nincs egyensúlyban és majd jó sűrű lesz a hajam és majd akkor jól be tudom festeni, mint szerettem volna anno, csak túl hamar elkezdett ritkulni, és már így nem volt értelme. No azért nem kecsegtettek azzal, hogy ez meg is történik, csak azt mondták, hogy így már tovább nem fog ritkulni a hajam, ami már így is ritka szép:)


Szóval most olyan három hónapig intenzív kezelésben részesül a fejem mindenféle drága pampucokkal, és aztán meglátjuk mi lesz az egész eredménye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése