2010. május 24., hétfő

Már megint más lett a méretem

Ma délelőtt amikor készülődtünk a következő kérdés lett nekem szögezve:


-Nincs másik nadrágod, olyan amit kinőttél, vagy kicsi?


-Miért? - Kérdezem értetlenül elkerekedett szemmel- Nincs, miért volna?


-Mert az most pont jó volna, mert ez 3 számmal nagyobb, mint kéne.


-Ó mindjárt beleteszem az övet és akkor jó lesz:)


Szóval megint ott tartok, hogy fogalmam sincs, hogy hanyas nadrágot hordok valójában, mert még abból sem tudok kiindulni, ami rajtam van, mert attól kisebbet kell választanom. Egyébként is úgy kell minden egyes nadrágvásárláskor kitalálnom, hogy mi a méretem, mert ahány márka, ahány bolt annyi számozás. Jellemzően én vagyok az a vevő, aki soha nem tudja, hogy mi a mérete, és hagyom érvényesülni az eladókat, akik ránézésre el tudják találni és a kezembe nyomni a megfelelőt, hogy felpróbáljam. Ha erre nincs lehetőség, akkor általában 2-3 darabbal a kezemben vonulok be a fülkébe, mind különböző méret, és úgy próbálom eldönteni, hogy melyik a jó.

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_367292010. május 24. 12:08

    ó átérzem, melltartóvásárlás dettó ugyanez..

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. május 24. 13:18

    Vajon ilyenkor mit gondolhatnak rólunk az eladók?

    VálaszTörlés