2010. május 30., vasárnap

Share the moment 3 (döntő)

A döntő kicsit csillogóbb lett, mint a két elődöntő, de ennek ellenére a koreográfia most a legtöbb dalnál visszafogottabb és fénytechnika sem olyan látványos szerintem. Több dal is volt, ahol csak az énekes volt magába és esetleg hátul néhány vokalista. Igaz a szabályok elég szigorúak, hiszen maximum hatan lehetnek összesen a produkciókban, és a meglehetősen gyors színpadcserék miatt túl nagy díszletet sem készítettek.


A spanyol szám közbe befutott valaki és lehetett látni, ahogy lekísérik a színpadról és elvezetik, viszont nem csinálta jól, mert teljesen fel volt öltözve, még téli sapka is volt rajta, ha jól láttam.:)


A számok nekem szinte kivétel nélkül tetszettek, és még egy darabig el leszek velük, szerintem többször meg fogom hallgatni őket:)


Azt is megállapíthattam, hogy a kaukázusi nők csinosak, hosszú barna hajúak, és egyszerűen szépek:) és a hangjuk is jó. A szerb énekesnek meg olyan haja van, hogy az akár paróka is lehetne, szerintem borzasztó.


Egyik másik előadónak érdekes hangja van, például a belga olyan kisfiús hangú, a szerb fiú hangja nem annyira illett a külsejéhez, egy-két hölgy hangja pedig kifejezetten tettszett, ilyen az albán, az ír és az izlandi.


A Belorusz 3+2 pillangószárnyai pedig nagyon szépek, és nem tudtam rájönni, hogy hogy nyitják ki őket.:)


Volt néhány eredeti ötlet, ilyen a bekamerázott családok a résztvevő országokból, illetve az Európa táncol projekt, amiből azt láttam, hogy ez másütt egy igazi esemény.


A győztes dal a német lett, számomra kissé meglepetésként, mert szerintem nem volt ennyire jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése