2010. április 14., szerda

barkácsáruházban voltam

Délután bementem egy barkácsáruházba, amit kinéztem már előre magamnak, hogy szinte teljesen útba esik. Az igazsághoz hozzátartozik hogy az csak a térképen van, amit mellékeltek a reklámjához, mert egyébként a valóságban egy megállóval odább át kell szállni és még onnan vagy négy megálló. Én csak egyet mentem, mert a térképen az utcákat böngészve elnéztem, így kicsit kóvályogtam is mire megtaláltam, de meglett. Bent aztán nagy szakértelemmel alig találtam meg amit kerestem, a nevét mondjuk még most sem tudom, de sikerült!!! Egyébként nem mozogtam valami otthonosan ebben az áruházban, nem sok dolog van ott, ami érdekel:) Aztán kifelé jövet nem arra mentem amerről jöttem, hanem a másik irányba, kigyalogolva a parkolóból egyből meg is találtam azt a megállót, ahol eredetileg le kellett volna szállnom, na mindegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése