2010. április 7., szerda

#209

Ma a napot vérvétellel kezdtem, ami egyáltalán nem zavar, ezért ébredtem fel magamtól már 3/4 6 kor és keltem fel már 6 órakor, azt gondolván, hogy biztos sok idő telt már el azóta amióta legutóbb megnéztem az órát. Aztán elmentem a laborba, mert hát ugye vizelet is kell és nekem nem volt annyi eszem, hogy azt itthonról is lehet vinni, és a labor fél hétkor már nekikezd dolgozni, ezért gondoltam, hogy akkor megyek korán, hogy még az elején sorra kerüljek. Természetesen csak vagy 20-an voltak már előttem. Sorszámot húztam, ami egy tombolacetlit jelent, és semmit nem számít, ugyanis ahogy kinyitott a labor egyből mindenki sorban állt és úgy várta, hogy sorra kerüljön. Aztán nagy nehezen sorra kerültem időben ez mondjuk alig fél órát jelentett, és amikor leültem, mondtam, hogy én nem annyira bírom a vérvételt, de ez a nővért nem igazán érdekelte, míg a mellettem lévő másik pácienstől úgy vették a vért, hogy folyamatosan másról beszélgettek vele és utána átültették az ágyra, addig hozzám hozzám sem szólt a nővér csak annyit, hogy hogy tartsam a kezem, és alig fejezte be már egy éppen bejövő nővérrel beszélt és ott is hagyott engem, én meg ültem, mert közben mondtam, hogy hadd maradjak még egy picit itt, de ezt nyilvánvalóan meg sem hallotta. Aztán amikor visszajött bejelentette, hogy kész vagyunk, és eredmény ekkor meg akkor lesz, amit én el is felejtettem, mert akkor még annyira izgultam, hogy nem maradt meg. Megkérdeztem, hogy az eredményt fogja e látni a rendszerben aki kérte, erre mondja, hogy nem, ezért is mondta, hogy mikor lesz meg az eredmény, és mindezt szemrehányóan tette meg. Szóval egy élmény volt a reggel...

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062010. április 8. 21:57

    óhh, hát részvétem.ezzel kapcsolatban nekem is vannak "élményeim"! Ehh.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. április 8. 23:58

    Egyébként ma reggel a leletkiadása sokkal lassabb volt, mint tegnap az egész, mert a második voltam, mégis 30 percbe telt mire megkaptam:(

    VálaszTörlés