2010. április 22., csütörtök

Lehet nem mondom érthetően a számokat?

Vagy két hete, amikor legutóbb utaztam vonattal, akkor a helyjegyem a 15 órás helyett a 14 órásra kaptam, akkor úgy voltam vele, lehet én mondtam rosszul az órát, mert gondoltam valamire és hangosan mást mondtam ki, főleg mivel a pénztáros hölgy is azt mondta, hogy én a 14 óraira kértem jegyet. Ma megint vettem jegyet holnapra, és most biztos vagyok benne, hogy a 15 órásra kérek jegyet, de valószínű az üvegen nem ment át rendesen a hang mert az 5 órásra (17) kaptam jegyet, úgyhogy mehettem vissza, habár másik helyre mentem vissza, mert nem vettem észre időben, hogy kicseréljék nekem a jegyet. Persze mondjuk gond nélkül kicserélték, nem jelentett problémát a dolog. Azért úgy gondolom, mivel más helyen nem szoktam így járni, nyilván nem én mondom össze vissza az órákat, számokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése