2010. április 16., péntek

és amit még nem is meséltem

Az éjjel angolul álmodtam, ilyet már évek óta nem csináltam, körülbelül akkor utoljára, amikor nyelvvizsgára készültem, illetve akkor amikor kinn voltam tanulni és nap mint nap angolul beszéltem, és tanultam, és gondolkodtam. Most azonban ilyen eset nem áll fenn, ugyanis még csak beszélni se beszélek angolul, a héten például annyit sikerült hogy a piacon segítettem az egyik vevőnek abban, hogy megtudja csíp-e a paprika:) ettől viszont nem hiszem, hogy angolul kéne álmodnom:)


Aztán megtudtam ma, hogy a házban ahol most lakom a csendrendelet már este 8 kor elkezdődik, ami szerintem vicces, mert nem nyugdíjasotthonban lakom, legalábbis legjobb tudomásom szerint nem:) Most komolyan, nyáron még világos van este 8kor, de már kusban kell ülni otthon? Ezt az egészet sznob dolognak érzem, és nem normálisnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése