2010. április 18., vasárnap

gondnokok gyöngye

Tökjó vasárnap reggel nyolckor arra ébredni, hogy a felsőszomszéd porszívózik, elvégre lássuk be máskor nem is lehet, mert még esetleg nem lenne elég zavaró. Nyilván ő nem tud aludni a házirendet meg ismeri elvégre ő a gondnok, akkor meg én miért is akarnék még aludni vasárnap reggel egy kicsit tovább? Lehet a házirend nem tiltja, de véleményem szerint nagyobb illetlenség hétvégén reggel korán porszívózni, mint hétköznap este nyolc után még egy kicsit zajosabb lenni a szokásosnál.


Egyébként a legjobb az volt, amikor télen reggel már 5 órakor arra ébredtem, hogy a havat lapátolják az ablakom alatt, de arra gondoltam, hogy nyilván azért csinálják, mert gondolnak azokra akik korán mennek dolgozni, de arra is gondolhatnának, hogy abban a korai órában van még olyan is, aki aludni szeretne.


Azért nem példa nélküli az ilyesmi, mert volt már olyan élményünk máshol, hogy nyáron hajnalban, ahogy kivilágosodott elkezdték a füvet nyírni, de természetesen nem kasszával, hogy halk legyen, hanem jókis zajos fűnyíróval, azokkal mondjuk akkor jól össze is veszett a lakóközösség, úgyhogy abba is hagyták a fűnyírást.

2 megjegyzés:

  1. Én a hólapátolás miatt fél 4-kor ébredtem. :D

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. április 20. 23:27

    Ugye milyen jó élmény amikor hajnalban erre ébredhetsz?:) Persze ez csak azért zavaró, mert nem lakunk elég magasan, ha a 20on laknánk ez már biztos nem zavarna:)

    VálaszTörlés